ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά οφείλουμε να τα αντικαταστήσουμε, να μειώσουμε την τιμή ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Αν αγοράσατε προϊόν (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.


Εγγυήσεις για ελαττωματικά προϊόντα
Δωρεάν, 2ετής εγγύηση για όλα τα προϊόντα
Έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.
Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Ωστόσο, η νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να σας παρέχει επιπλέον προστασία.
Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά,χαρακτηριστικά οφείλουμε να τα αντικαταστήσουμε, να μειώσουμε την τιμή ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση των προϊόντων.
Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.
Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορικές εγγυήσεις)
Τα καταστήματα ή οι κατασκευαστές σάς προσφέρουν συχνά συμπληρωματική εμπορική εγγύηση , η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον.
Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ή μειώνει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση, την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ.
Ομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πωλεί ένα νέο προϊόν φθηνότερα και ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγγύηση, αυτό σημαίνει μόνο ότι δεν έχετε συμπληρωματική προστασία. Έχετε πάντα το δικαίωμα σε δωρεάν 2ετή εγγύηση αν το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά.

Μεταχειρισμένα προϊόντα
Τα μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζετε καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη 2ετή εγγύηση.
Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, στην περίπτωση που αγοράζετε μεταχειρισμένα προϊόντα, μπορείτε να συμφωνήσετε με εμάς για περίοδο εγγύησης μικρότερη των 2 ετών. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να είναι μικρότερη από 1 έτος και πρέπει να διευκρινίζεται τη στιγμή της αγοράς.

Πώς να ζητήσετε αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων σας
Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν τα προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα σε αυτή τη 2ετή περίοδο, εμείς οφείλουμε πάντα να βρούμε μια λύση για εσάς.
Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας.
Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων.

Πώς να ακυρώσετε μια αγορά
Θα πρέπει να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Οφείλουμε να σας προμηθεύσουμε ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να μας ενημερώσετε συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος ή με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο μας.
Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου μας ενημερώσετε.
Είμαστε υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσουμε ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, πρέπει να καλύψουμε το σχετικό κόστος εμείς. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.
Για ογκώδη προϊόντα , οφείλουμε να σας δώσουμε τουλάχιστον μια εκτίμηση του κόστους επιστροφής τους. Ωστόσο, τα ογκώδη προϊόντα που αγοράσατε εκτός καταστήματος, από κατάλογο, και που σας παραδόθηκαν αμέσως πρέπει να παραλαμβάνονται πάντα από τον εμάς με δικά μας έξοδα.

Επιστροφή χρημάτων
Οφείλουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).